Tour virtuale della più grande “Roller Coaster” del mondo

Di montagne russe ne avrete viste sicuramente, ma questo tour virtuale sulla più grande del mondo, Steel Dragon 2000, 2,5 km di percorso, situata al “Nagashima Spa Land Amusement Park” in Giappone non può di certo lasciarvi indifferenti 😉

11 Responses to “Tour virtuale della più grande “Roller Coaster” del mondo”


  1. 1 Anonimo 24 agosto, 2008 alle 3:49 pm

    che roba io ne ho fatto un altra negli usa a new york e a los angeles molto meglio e a tokio e hong kong

    • 2 mariano coronella 22 aprile, 2010 alle 5:43 pm

      io sono melgio di te, io sono stato su quelo che parte dala luna e finise su marte….io sono piu bravo di te…io melgio, piu, di più!

  2. 3 mariano coronella 22 aprile, 2010 alle 5:38 pm

    beo prorpio beo si si, tuto drito, sempre su e zo…aea

  3. 4 donatella ai funghi 22 aprile, 2010 alle 5:47 pm

    ma andate a lavorare vaea. andate a costruire le montagne russe più lunghe del mondo, pensate ai bambini poveri che non possono andare neanche sul brucomela

    • 5 mariano coronella 22 aprile, 2010 alle 5:49 pm

      tasi donadea, parti e no sta rompere, questo se terriorio mio, mi comando chi….va via ca te ne rompi chi….io io melgio più super

  4. 6 mariano coronella 22 aprile, 2010 alle 5:55 pm

    senti qua, sio scanà…come fa una a cciamarse donadea coi funghi? dime un fià

  5. 7 donatella ai funghi 22 aprile, 2010 alle 5:56 pm

    ma senti sto qua… a casa mia i stronsi i se ciama mariano e co che i vedemo a tiremo ea cadenea

    • 8 mariano coronella 22 aprile, 2010 alle 5:58 pm

      EORA, VORIA PARLARE CON L’AMINISTRATORE DEL SITO, CHI GHE NA SIGNORINA COI FUNGHI CHE FA MASSA EA FURBA…no ea vojo piu vedare chi mi…parea via ca si no me incasso

  6. 9 donatella ai funghi 22 aprile, 2010 alle 6:08 pm

    scolta coronea de chi sito fioeo? sa te do diese carte da mie veto da bovo a torme do piantine? varda ti sti deinquenti… el baston dea nostra vechiaia… sì, in tea vita!

    • 10 mariano coronella 22 aprile, 2010 alle 6:35 pm

      dime ti, ma na donadea coi funghi come sea fata? te me stè sui cojoni e no to gnancora visto…ma se te conossi bovo vol dire ca stemo a rente…dime dove ca te ste, ca vegno a darte do sgiarà in tel cueo

  7. 11 donatella ai funghi 22 aprile, 2010 alle 6:41 pm

    vara sto snarocion… varda che co me fago ea messa in piega i omani i me core ancora tuti drio, co ca entro in ciesa i se gira tuti a vardarme. e ea giara ficatea su par el cueo e fiscia


Rispondi

Nuovo Blog! Click!

My E-mail

Pubblicato sotto licenza Creative Commons

Giusto per chiarire

Questo blog non è un essemmesse!

Who’s amung

visitor stats

Click!

Visitor’s Location

Flickr Photos

seroban's photos

seroban's photos

seroban's photos

seroban's photos

seroban's photos

Altre foto
ottobre: 2007
L M M G V S D
« Ago   Nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Del.icio.us


